Om igår

Hallå=) Jag ska berätta lite mer om igår. När vi kom till Emme så gick vi till lekparken(Sen gjorde vi massa annat också som jag inte orkar skriva;)). Lekte "Fusk och Smyg" Haha!") På domarkursen fick vi lära oss lite om regler, frisparkar/straff, förberedelser före match osv. Jag tror att det var bra som fotbollsspelare att gå kursen, men det skulle inte vara helt fel att döma en match eller två hellerxD Islutet fick vi titta på lite roliga filmer haha! Ni som var med vet vad jag menar;)
Vad mer ska jag skriva om... Jag kommer aldrig på något! I början av inläggen rullar det på ganska bra men sen i mitten/slutet... Jag måste planera vad jag ska skriva lite bättre?=) Haha, nu hade jag ju något att skriva omx)
Skola nu...
Kramar

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0