Utlåst...

hej alla!=) Idag har varit en... konstig dag?;) Först och främst har vädret varit väldigt mysko... På morgonen var det ganska fint, sen började det regna. När jag for till träningen var det inget regn men när jag for hem så öste det ned! Mysko frågetecken?=)
En sak till. Jag for på träningen som vanligt och jag skulle ha med mig nyckeln. Så, jag tog nyckeln när jag for och hade träning som vanligt. När jag hade kommit hem så upptäckte jag att min jacka med nyckeln i var borta! Precis då såg jag hur bilen körde iväg (Det var inte mina föräldrar som körde). Så jag satt där ute och väntade på att någon skulle komma, men tillslut insåg jag att jag var tvungen att göra något åt det(Som tex att ringa pappaxD) så då gick jag till grannarna, men de var inte hemma. Så jag gick till Sandra och så fick jag ringa därifrån:) Tack för det!<3
I slutändan ordnade sig allt;) Ska äta tidig middag idag, sen ska jag vara med... Gissa? Sandra och Emme naturligtvisxD Haha, inte så jättesvårt att lista ut? Mamma och Pappa ska äta surströmming(Som jag inte tycker är så gott)  så jag får nog en hamburgare istället;)
/Sanna
---
PS. Jag hade fel... Efter regn kommer ännu mera regn...-.- Haha|-)


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0