Y-H

Gick just från tv:n då jag såg Ystad-Haparanda. Hahaha, det var askulxD "Gert flyttar in" var ju typ bäääst^^! Det är Gert Fylking och Robert Aschberg som ska gå från Ystad till Haparanda för att stödja cancerfonden, typ;). De beränkas gå i mål den 6 juni (Nationaldagen) och programet visas i tv 8.

Imorgon är det skola igen. Såhär efter en långhelg blir man lite antiskoldag och att stiga upp tidigt, men det är bara och bita ihop och försöka ta sig igenom dagen utan att somnaxD Jag är ganska morgonpigg, jämfört med endel av mina komisar, så för mig är det inte så superjobbigt att stiga upp 06.10 men förstås... jag vill sova längre!!! Mer lov åt skolbarnen eller?^^ Nja, kanske det, men tillslut skulle jag tycka att det skulle bli lite långtråkigt... Alla känner väl inte som jag skulle jag tro xD Hahaha, men det är ju ändå snart sommarlov... Hade tänkt gå på H&M någon gång snart och se om jag hittar någon billig klänning/tunika. Kollade runt lite på deras hemsida och hittade lite som jag tyckte om. Jag kan lägga ut bilder på dem imorgon kanske. Nu är det snart sovisdagsis om jag ska orka imorgon... ´<gääääsp>


Kommentarer♥
Postat av: Zarah

tack så mycket! Ja jag har rätt mycket besökare :)

2009-05-24 @ 20:15:25
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Zarah

tack så mycket! Ja jag har rätt mycket besökare :)

2009-05-24 @ 20:15:25
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: A A N N I E M A T I L D A ♥

sv ; hihi , ja :D vi hade inget tårta denna gången ;)

2009-05-25 @ 05:43:52
URL: http://aanniematilda.blogg.se/
Postat av: Foki

svar: oh tack så jättemkt för den fina komplimangen! :)



hehe jag försöker svara på så många jag kan & hinner med, men läsa genom alla kommentarer gör jag alltid ^^



Hoppas att du få en bra dag!

Kramar från Foki :)

2009-05-26 @ 12:20:31
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0