En fluga?

Nu kommer sista inlägget för dagen, och som ni vet; ingen uppdatering under söndag!

Tänk om....

....jag var en fluga? Hur skulle jag tänka då? Eller skulle jag tänka alls? Skulle jag se svartvitt genom miina fasettögon, eller skulle jag se dubbla saker? Skulle någon bry sig om jag dog? Troligen inte.
Sånt här håller mig INTE vaken på nätterna, mer saker som håller mig sysselsatt på dagen...?:)

 
Look alike? (Aa typ ändå AHAHAHAxD)

Kommentarer♥
Postat av: Inez

Haha, vilka sjuka tankar du har xD

Ta inte illa upp, men bilderna är rätt lika... :P

2009-11-20 @ 22:15:26
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: Erica

fin blogg :)

kram

2009-11-20 @ 22:41:49
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: Virus

Fluga/Flugor som zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Håller visst dig vaken på nätterna.

Jag vet....

2009-11-21 @ 09:06:05

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0