En lista för jag har så tråkigt^^

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka?
nån svart?:)
2. vad använder du just nu för skor? mockastövlar^^
3. favoritfärg på kläder? neonbruntxD nää, men det är olika^^
4. favoritmaterial på kläder? ehh....? går det välja plåt?......;)
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Alla! (nästan;))
6. favoritaffärer? h&m, gina!<3
7. favoritmärke? h&m ofc!

GREJER
vad har du för:
1. plånbok?
en tjock och fet!
2. solglasögon? rosa daaaaahxD!
3. nagellack? genomskinligt som är jätteslitet....
4. mp3? Mp4!!!*nöjd*
5. mobil? sony ericsson<3
6. dator? E machines [stavning?] 


BLANDAT
1. var har du i din:
a) jackficka just nu?
Saker som inte har identifierats av forkare än...;)
b) handväska eller liknande just nu? en spanskabok kanske?:/
2. vad är du beroende av? Massor, datorn, att prata, och lite andra saker
3. vilken sorts lipsyl använder du? Inget....-.-
4. vad tror du på? änglar, troll, tomtar, spöken och medeltiden!x]
5. vad köpte du senast? Omg, minns inte.....:$
6. har du nåt husdjur? Dammråttor!!!!!
7. vad bor du i?En liten brun kartong OFC!!!!!

Hehehe, Alla svaren är inte så serösa som ni MÄRKER!!!!!xD

Kommentarer♥
Postat av: Bella

svar: jag vet!! älskar den... får försöka få ihop pengar (på topshop kostar ju typ ett par strumpor 300 spänn) till jul... Kram!!

2009-11-26 @ 22:15:43
URL: http://idabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0