Ny blogg är på gång | HELP ME!!!!:[

Nu har jag typ bestämt mig.... Jag ska ha en ny blogg.... med nytt domännamn och så, men likadan design och så^^ Kanske att jag gör en ny header:) Vet inte riktigt vilken namn jag ska ha än, Men det kan ni hjälpa mig med!

Kommentera på vilket namn DU tycker jag ska ha på min blogg!!!! Om jag väljer nån av era så får den personen/personerna länking:}

ÅHHH, nu vet jag inte om jag vill ha en ny blogg, HELP ME!!!!!!:(:(:(

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

OM du ska göra en ny blogg... (vilket jag inte tycker) kan den heta...

sannabä.blogg.se hihixD

2009-11-17 @ 15:49:27
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: emilia

het bajsapa.blogg.se<3

2009-11-17 @ 16:43:36
URL: http://smillaskitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0