Cupcakes hos Emme♥

Var hos Emme idag, åt cupcakes och såg på Hannah Montana the movie, hahaxD Fast jag såg inte hela jag var tvungen att fara, BUUUHHÄÄÄÄ:'( Ikväll är det träning, PEPP!
Och nästa vecka är det ju looooov!!!♥♥♥♥♥ Asså det kmr äga! Då är det också halloweenfest också, troja;)

Vet inte vad jag ska klä ut mig till på halloweenfesten, HJÄLP!!!!:O

Hjälp mig att komma på vad jag ska klä ut mig till, snäääääälla!♥

Sandra söt söt♥


Kommentarer♥
Postat av: Klara

En prinsessa!!<3<3<3<3:)=)=)=)=):) (Jag är Elsas lillasyster!)

2009-10-23 @ 15:40:57

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0