Dethär inlägget är bara text, tråkigt jag vet;)

Nejmen tjeeeeena!!!!;) I'm back!!:D Har haft en underbar helg i stockholmo, och har köpt lite grejer, och tagit bilder förstås^^ Så att Hansson har skaffat blogg, kolla; www.funnyfannyhannson.blogg.se

Jag ska sammanfatta dagarna, men om du inte orkar att läsa.... hejdå♥

Okej, för er som vill läsa:
Fredag dag 1
Anlände med flyg till arlana och väntade på att väskorna skulle komma. Sen så åkte vi flyg buss till Cityterminalen och skulle därifrån gå till hotellet. Det är bara över vägen, hade mamma sagt innan men när vi kom dit så var det bara att ta fram kartan.... Tillslut kom vi fram, typ efter 30 min...:S Checkade in, och han som stod i receptionen sa hela tiden på sin stockholmska; - Så trevligt... GAHAHAHA, höll på att börja gapskratta!!!!xD
Ner på stan for vi och jag köpte benvärmare och SKOR!!!<3<3<3<3<3 7 cm klack trorja:D Jag är asglad, köpte på skopunkten för 99:-

Lördag dag 2
Vaknade 8 (Morgonpigg) och badade lite^^ Gick ned och åt frukost i mina SKOR!;D God frukost var det! Lite brända bacon men annars...;)
Direkt ned på stan och jag köpte..... en tröja, Salt 199:- ögonskugga och ögonskuggsborste, H&M 69.90:- & 19.50:- Sen gick vi till China teatern och skulle vi se HAIRSPRAY!!!:D Asså den var asbra!<3 Rolf lassgård spelade Tracys mamma hahahaxD Asså jag sa typ hela tiden; -Och han är med i Wallander...xD Hahah, tyckte det var ganska kul^^
En gång var det en jätterolig sak som hände;
Morgan alling och rolf lassgård gjorde en rolig scen och sen så blev det "skrattpaus". Då var det en tant ovanför oss som skrattade så mkt så nästan hela publiken bara skrattade för att hon gjorde det. Tillslut så kunde inte Rolf hålla sig så då började han också skratta!!!xD GAHAHAHAxD
Aja sen gick vi till Arirang En koreansk resturang på Luntmakargatan. God mat och jätte mysigt!:D

Söndag dag 3, idag
Vaknade lite senare och gick och åt frukost. Gick en snabbis på stan och köpte mina länge eftersökta leggings med dragkedja, 99:- H&M ! Sen så köpte jag korv (Frensch hot dog, mums!) Sen så tog vi våra väskor och åkte flyg buss till Arlanda.
Jag och mamma fick först inte sittplattser brevid varann och då blev jag assur;
- Mamma om vi inte får sittplatser vid varann så.... så... DAMPAR jag!:@
Jag sa det typ högt så en gubbe framför oss kollade konstigt på oss men whatever hahaxD

På flyget upptäckte vi att hela planet var fullt med hockeyspelare härifrån, HELA laget åkte i samma flyg som oss och jag ba:
- Mamma vi kommer att krascha för alla hockeyspelare väger ju över 100 kg var!:O
Hahaha, fast vi kraschade inte^^

Jag lägger upp aaaaaaalla bilder efter middagen är typ hungrig^^, pusspåer!♥


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0