Du ÄR saknad!:(

Heyhey!♥ Efter jag hade skrivit förra inlägget så gick jag till sminkbordet och lekte lite med ögonskuggorna hahaxD Såå typiskt mig, eller hur?=)

Lägger ut bilder när kamerans batteri är färdigladdat! 


Du är saknad ska du veta!♥:

Har inte träffats på en vecka, bästavän!<3<3<3 Nån gång på lovet?

Åsså får vi inte glömma, Elin fyller tonåring!;) Grattis!:D okej, vi pratar inte så mkt men det borde vi^^
Imorrn kanske jag ska fixa nya naglar, maybe baby;)

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

Hittade du inte en finare bild på mig??

Men nån gång på lovet<33<3<3<3<33

2009-10-25 @ 19:03:18
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: elinn:)

hihi nämen tack =]<3

2009-10-27 @ 15:41:05
URL: http://lielin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0