FRISK

JAG ÄR FRISK!!!!:D Eller aa nästan iaf hostar inte lika mkt och är ju helt feberfri! (okej jag vad det igår också men;)) Imorse såg jag på Buffy the vampire slayer men jag bytte kanal, för läskigt för mig...:$ Hahahah jag såg nickelodeon istället(a)

Jag ska bjuda på en dagens outfit sen men jag ska göra mig klar nu, sätta in linserna maybe...;)

Asså vi hade så kul denkvällen!<3<3<3<3

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

Ja... vi hörs(L)

2009-10-27 @ 09:55:05
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0