Hemma nu! Bra va?

Kom just hemfrån skolan, chattar med några på MSN^^

När vi for hem, cyklade vi (Jag och Fanny) med Pierre hem... Då stod det en gaffeltruck vid sidan om cykelbanan och plötsligt säger Pierre;
- Nu kommer säkert den där killen i trucken köra på oss, den är säkert egentligen på fast den inte låter ^^
Då säger jag:
- Ja, säkert!
Då kör en annan gaffeltruck förbi:
- Och där kommer hans kompis!
Åsså börja vi typ skratta, inget mer med det. (Jag vet jag har sämst humor!^^ Men hur mycket bryr jag mig? Inte mycket iaf) Men när vi cyklar förbi ser vi hur en gubbe stå nedanför trucken och stirra konstigt på oss. Han hade säkert hört oss prata...;) Hahaha, det är typ det intressantaste idag, så det måste ha varit en trååååååååååkig dag? JA!

Elsa var sjuk idag och cissi också:(:(:(:( krya♥

Jag Elsa ooch Fanny på skolavslutningen;)

men hare nu dåå!

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

Det SUGER att vara sjuk!

Vad har ni gjort på skolan idag??

2009-10-20 @ 16:42:50
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: Elsa

HahaxD Vem hade du skrivit sofie till da??

2009-10-20 @ 19:56:25
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0