hockey<3

Hej! Är hemma nu, och det var jättekul! Hockeyn var absolut roligast, fight och sånt, hahaxD Det var spelare som åkte på domaren, HAHAHAxD Fett nice asså! Och typ mycket utvisningar, men den var en gubbe bakom som busvissla HELA tredje perioden.......-.- Asså hur orkar man, alla små ungar höll typ på att börja gråta, men whatever...
btw, vi vann med 3-2, ÄGDA!

Jag visste inte heller att spinning var så jobbigt, men det SÖG fetma....;)

Åsså omklädningsrummen var assmå, vi rymdes inte ens 7 personer därinne! DAMN! Jag hatar sånna omklädningsrum FET DISS alltså!

Annars var det kul,

Typ 1000000000 år sen!!!:O (okej i sommras i juni men...;))

Kommentarer♥
Postat av: Anna

tack ! =)

2009-10-10 @ 19:41:24
URL: http://annnaaaas.blogg.se/
Postat av: Em

SV: Ja, jag vet, det är svårt att få nog av den! :)

2009-10-10 @ 19:41:52
URL: http://myseasons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0