Idag...

Kom precis hem från skolan, och tog lite handsprit då, svininfluensan help me! Haha;) Hade ganska rolig dag idag, musikx) Men aja, annars tråkig dag som vanligt då... går inte bra på slöjden men hahaha, whatever ddå=)
Längtar så förbbannat till på fredag, två dagar!!!! Stista skoldagen imorrn hörrni, hahah känn på den!

Ska läsa lite bloggar nu, men först lite bilder som jag har redigerat^^

Visst passar jag i brunt hår right?^^
ARGH lagg hata blogg.se! (Ibland^^)

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

OMG!

Jag trodde att du hade färgat håret!!

2009-10-14 @ 17:53:46
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: Elsa

Svar: Ja, eller jag tycker då de:):)

<3<3

2009-10-14 @ 18:31:39
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0