I'm sad...):

Tjenis!;) Ikväll äre träning men jag får inte träna BUHUUU!!!:(:(:( fast jag kanske ska få träna på torsdag men isåfall bara uppvärmningen men iaf!!!:D<3

Ska baka efterrätt ikväll vet inte riktigt vad det bilr men någe gott;)
Åsså ska jag fixa en skjorta till halloweenfesten på lördag, den ska bli röd sen hahaxD
ni får ursäkta att det inte är så bra outfit men man tager vad man inte haver ihihihxD

Vi ska kanske på myrorna för det ehh:]

sitter och ser simpsons <3

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0