Jag glömde kameran nonononono!!!

Hejhej! Förlåt förlåt för sääämst uppdatering idag men jag vaknade faktiskt klockan 09.30 idag (tror jag) Av att Sandra stirrade på mig, jag blev jätterädd hahahaxD

Jag råkade glömma kameran hos Emme så ni får hålla ut med bilder tills på måndag...-.-

Idag är det halloweenfest på klubben:D ska bli ganska kul, jag ska dit klockan 18.40 för att Sandra har latex som både jag och hon ska använda hihihi♥ Pappas skjorta är på plats i rummet oxå när mamma kommer hem ska vi fixa den^^

Nu ska jag vila lite, var ju uppe till halv ett igår natt hahah:)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0