Lite ego pics^^

    
När man har tråkigt hinner man ta mååååånga!!!!!^^

Åsså en liten det här visste du inte om mig:

♣ Jag tillbringar MINST 30 min/dag framför spegeln och gör olika miner för mig själv^^
♣ Nästan alla mina kusiner är 30+ (Inte alla då;))
♣ Jag önskar mig inga dyra presenter i julklapp (Nu iaf, hihhi)
♣ När jag var liten ville jag bli avokado^^ (Alltså, jag ville bli advokat men jag sa avokado, haha:))
♣ Jag brukar alltid tappa bort mina nycklar på morgonen så Elsa och Fanny får stå och vänta....:/

Dagens outfit strax:)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0