Tråkig dag eller vad?

åhhhh, hatar lagg blogg.se!!!!!:@

Hejhej, ´sitter här igen^^ Har precis ätit mat, pyttipanna fast jag tykcer det är godare om man göt det själv hihi;)
Träning ÄNTLIGEN! Fast jag ska typ inte vara med hela passet men ändå! GLADGLADGLAD!!!!:D

John tyckte jag var speedad idag och vet ni, det var jag! För att jag får träna idag;) Då blir jag glad, hahaxD Hade redskap på idrotten och vi skulle också träna kullerbyttor, damn jag har inte skills asså^^

Hade väääääärldens tråkdag förutom idrotten idag:S Har nått laggarbete på SO:n om nå historia, HATA!
Hittader nå sär bild på nått....... Ehh, sökte på 'historia' på Google:$

Synes:*


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0