07.24

Snart ska jag gå och sminka mig, men jag hinner ju faktiskt med ett inlägg först;)
Lyssnar på Miss Li - Ba Ba Ba, den äg!:) Man kan ju lista ut varför den heter som den gör om man har hört låten...
Ska nog lägga ut lite bilder idag kanske.... om jag orkar;)

Jag kan lägga ut en nu:
GAHAHAxD Typ den första bilden jag tog med den här kameran;) Haha, jag ser helt drogad ut men....xD
Haha, precis innan jag åkte till skolavslutningen i år:)

Ja, idag ska jag då sätta upp mitt sminkbord:D:D Äntligen! Jag ska möblera om också, ni kan få se lite före och efterbilder om jag kommer ihåg att ta;)


Kommentarer♥
Postat av: Jeanette Dahlström

Svar: Jag älskar den :) Jo det flytter på här sj? :)

2009-09-24 @ 16:04:20
URL: http://blacktosvart.blogg.se/
Postat av: Fanny

Kul med ett sminkbord! ;D

2009-09-24 @ 16:45:49
URL: http://fannymiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0