12.24

Idag kan jag skriva mycket, för jag har ändå inget att göra;)

Emme ringde för ett tag sen och undrade om jag skulle vara med henne och Sandra men det kunde jag inte:(:(:(
Sad... Fast jag kanske kan vara med nån imorrn!=) Jag får ändå inte träna:S

Psst... Ni glömmer väl inte Gratis5.se?=) 100% gratis, inga dolda kostnader alls!!:) Om ni blir medlem --->HÄR<-- så får du 25 poäng extra när du registrerar dig!:):)

Kommentarer♥
Postat av: Nathalie'

Hej! Jätte fin blogg

Haft en bra dag?



kolla gärna in min blogg

2009-09-12 @ 12:54:51
URL: http://onlynathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0