800 graderxD

Oj oj, valde helt fel kläder idag...;)

Imorse var det typ jättekallt, och nu är det ju typ 800 grader!!! Lr, inte 800, men över 20 känns det som iaf;)
Imorrn är det ju klass´festen, jippie!!! Måste typ packa ikväll, vet inte när jag annars skulle hinna göra det=)

Idag blev hela klassen helt lurade!!! Vi kom in och skulle ha engelska, och så såg vi att det stod på tavlan;
Ingen NO idag/********Vår lärare

alla blev jätteglada, speciellt de som inte hade HK, för dom skulle få sluta 12.10 om vi fick flytta fram svenskan typ en timma. Det fick vi så alla blev jätteglada!

Fast sen kom en annan lärare och ba; det är NO, nån måste ha haft jääääätteroligt^^

Då blev alla helt galna och alla blev assuraxD Förutom jag dåååxD Haha, ingen fattade typ detdär...;)
 yeeee;)


funderar på att ha en frågestund... vill ni att jag ska ha det?=)

Kommentarer♥
Postat av: EEMELIE

söt blogg :D

2009-09-15 @ 16:19:19
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0