Dan efter igår;)

Hehe, bra rubrik jag vet:) Har börjaat sticka en halsduk, blev ju lite peppad när Elsa stickade benvärmare;) Men halsduk tar aslång tid, och dessutom är garnet supertunnt!!!!
Ja, jag kanske blir klar till nästa vinter iaf;) hahaxD

Idag är det träning, vet inte om jag ska träna eller bara titta lr bara vara med på uppvärmningen, för jag har fotfarande ont i halsen:(:(:(:( Kanske ska stå över i kväll så jag blir bättre?

Imorrn är vi leeeediiiiga!!!!!:D Yes! Ska vara med nån dåå, vet inte vem men;)
Hela veckan har varit lite tung, men det är ju sista dan idag:) 

Kom på att det kanske är lättare att läsa om man delar upp texten i stycken...;)

Ganska länge sen, men Elsa tycker jag ser ut som en docka på denhär bilden^^

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0