Glad!:D

Hellooo!!!♥

Kom precis hem och vet ni vad jag fick när jag steg in genom dörren?:O MIN BAD HAIR DAY MÖSSA!!!!:D

Det gick jättefort att skicka, vi beställde den ju typ för 2 dagar sen! Lägger upp bilder när min kamera har mer batteri-.-

Hade ju somsagt sovmorgon idag, kändes som att man behövde det;)
Gör läxan just nu, engelskan, vi skulle bara titta på en film på YT^^

Haha, bästa läxan ever!


hon är tretton år och hon och några kompisar har samlat ihop pengar själva för att resa från Kanada till Brasilien, för att får världen att lyssna på dom, STRONGT!!!
Mycket av vad hon säger stämmer ju faktiskt....:)

Lägger som sagt upp bilderna när kameran har mer batteri....

CYA!

Kommentarer♥
Postat av: Sandra xD

moahahahh cya har du fått från mig >:) ihhii xD

2009-09-29 @ 14:21:58
URL: http://sandrahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0