Jacka och TRE par vantar

Har precis kommit hem från stan! Jag var tvungen att skynda mig jättemycket, för att de stängde klockan 16.00, men vi hann köpa en ny vinterjacka och tre par vantar till mig^^ Ni kanske undrar varför jag behöver tre par, men det är två fingervantar (Det var två för 39:- på stadium) och ett par tumvantar!

Jag lägger upp bilder senare:)

Ska till Sandra efter maten, ska hjälpa henne med sin header;)

Inatt kommer Emme hem!!!!:*<3<33

Jag är superglad för det!:D Har saknat dig, gullungen!<3

Mat nu!


Kommentarer♥
Postat av: Elin

sv: va bra :) Vad gör du nu då?

2009-09-27 @ 18:28:10
URL: http://ranran.blogg.se/
Postat av: tilde

söt blogg!

2009-09-27 @ 18:46:58
URL: http://fiddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0