Kanske stan idag<3

Godmorron!♥

Taekwondo idag, men tills det ska jag bara mysa lite;) Klockan är ju inte så mycket än så jag har inte riktigt vaknat. Jag har inte så mycket att skriva om, som vanligt....;)

Jag och mamma kanske ska på stan sen och kolla på jackor, men om jag får med mig nån annan skulle det vara kul!:D

svar till john:):
gör du morgon då :P ahhahaahahhahahah

Haha, jag ska träna och kanske på stan:)


Det känns lite som att alla frågor kommer efter frågestunden är slutxD Hahaha, det är bara bra:D

Kommentarer♥
Postat av: Elin

sv: Hoppas allt är bra med dig? :)

2009-09-27 @ 10:56:19
URL: http://ranran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0