Lite om igår kväll...

Har inte lagt masken än, det får bli när mamma kommer hem. Är ganska hungrig nu, jag undrar vad det blir för mat...:] Jag ska lägga in dagens outfit sen också, men det blir senare.

Har absolut inget att skriva om, för det har inte hänt nått idag. Fast jag kan ju berätta lite om igår!

Ja, efter middagen for jag till Sandra och då var Lelle också där. Vi såg på Kopps, en riktigt rolig film^^
 Sen så klädde P-ster och Lelle ut sig till tjejer och jag och Sandra till killar. De fick ha smink, mascara, glitterpuder, lila läppglans (:S) och ögonskugga, och jag och Sandra satte upp håret och så satte vi på oss keps och mössa:D När Jonas och John kom så klädde vi ut dem också, hahaha^^

De hade peruker på sigxD haha, det ägde!!!!
Sånt borde vi göra fler gånger visst? Efter det såg vi på Idol och åt godis och chips:)

Det var typ min kväll!

Visst var jag bra på att inte göra så mycket smileysar i det här inlägget?:D


Kommentarer♥
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN

SV: tack! =)

2009-09-26 @ 12:33:59
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

bara bra, själv då? =)

2009-09-26 @ 13:29:20
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: S O F I A ♥ N G U Y E N

sv: haha ja allt är bra, själv då?

2009-09-26 @ 14:20:44
URL: http://sofiaanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0