Nervös...

Har precis borstat tänderna så nu sitter jag här igen;)

Bara några dagar kvar till tävlingen, brrrrr! Jag får typ rysnaingar om jag tänker på det, jag är ganska nervös även fast det är länge kvar tills tävlingen är! (Söndag) Så brukar det inte vara för mig, jag brukar bli nervös just innan man ska ut på mattan men det är ju första tävlingen som junis så då ska man kanske vara lite nervös^^

"Kompisdag" idag, alltså har jag ingen träning och då får jag vara med kompisar!:D Fast egenligen är det fotboll men den får jag inte fara på...:( Längtar ändå jättemycket till den 10:e oktober För då ska vi ha en avslutlingsdag med laget, ska bli kul!:D


Längtar ändå till vintern börjar på allvar! Snowboard...♥ och jul utan snö går inte ihop;) hihihi^^



Kommentarer♥
Postat av: bella

haha okej :p

uuuusch, jag längtar inte fter snö! :p

2009-09-30 @ 12:05:03
URL: http://isabellamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0