Skolan och annat grejs;)

Kom igen, fortfarande inga frågor till frågestunden!!!:(:(:(

Hej på er!:)
Nu är det skola snart, läxförhör och lite annat grejs står på att-göra-listan idag;) Det är minus grader ute nu, tro det eller ej! Bara en minus då, men iallafall! Superkallt! Aja, det gäller väl att klä sig rätt, jag måste köpa en mysig halsduk nu är det är lite kallare...;)

Nu måste jag sminka mig, ses sötisar och glöm nu inte frågestunden!!!♥

Kommentarer♥
Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

jo samm ahär :/ tjatigt det! händer i helgen då?

2009-09-18 @ 11:52:59
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Sandra^^

hihhii nu måste man ju komma på en fråga....... ööööööh

kan du ge mig lite choklad?:)

2009-09-18 @ 14:36:56

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0