"sportdag" imorrn

Asså statestiken blir sämre och sämre för vaje dag...:(:(:(:(:(

Snart dax för att sova kanske, ska bara packa för imorrn:D sportdagen ni vet;) Det var bara jag i min klass som valde taekwondo, hahaxD

Tur att Sandra valde det också då;) btw; SANDRA HAR BÖRJAT OM ATT BLOGGA PÅ www.sandrahi.blogg.se! KOLLA IN!:)

Nu borde du vara glad Sandra...xD Smyyyygreklam...;P eller inte så smyg menx) HAHAHAxD

Just det, imorrn på taekwondoträningen (Den som är på kvällen;)) Ska det typ komma en tysk headchoach:S
Hoppas på att ha en bra dag imorrn då, wish me luck...xD *skojja*
tog en arkivbild nu, orkade inte...;)


Kommentarer♥
Postat av: sandra :)

moahahhahahha

har en till fråga! kan du länka mig i frågestunden?hihiihihhihi xDxD <3<3<3<3

2009-09-24 @ 14:44:39
URL: http://sandrahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0