Träningen nuuu!

Hejhej! Hinner med ett inlägg innan jag far på taekwondoträningen:D Idag var det ju "sportdagen" och det var faktiskt ganska kulx) Inte alls en jobbig träning, men riktigt skoj!

Jag vet att jag nästan lovade att lägga in några bilder-.- glömde tyvärr det, sorry:(:( Ni får bilder sen;)

Har gjort läxan klart också, det kändes skönt att ha gjort bort det:) Ska kanske på stan imorrn om det är nån som vill följa. Är det det?:P


Emme har ju farit till Stockholm nu också, fick ett sms idag där det stod att hon var lostxD Haha, på arlanda alltså:)

Ska fara nu, Cyall!;*

Kommentarer♥
Postat av: Elin

sv: Haha jo den är bäst! XD har inte gjort så mycket idag, men imorgon ska vi ha en stor löpartävling på skolan, men jag som har stukat foten ska inte vara med. Utan jag får vara funktionär^^ (istället för att springa 1 1/2 mil får jag dela ut saft och sånt) sedan ska jag till skärholmen med en kompis och gå på musikal på kvällen :) Ska bli kul! Vad ska du göra imorgon då?

2009-09-24 @ 17:33:45
URL: http://ranran.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Sv: Bara bra tack hur är det själv!

2009-09-24 @ 19:43:12
URL: http://sweetcessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0