20.10

Förlåt för dålig uppdaterning men det har varit lite mycket...xD Lr så har jag väl bara inte orkat, men the same shit;)

Idag var ju första taekwondoträningen, och det var jättekul, fast man kände sig asdålig och vad man hade dålig kondis:O:O:O Hahaa, måste börja jobba på den nån gång(typ aldrigxD) Har lite klädångest vet inte vad jag ska ta på mig imorrn, men det får bli mjukisbyxor och ett linne^^ Haha, tråååkig:)

Tog en arkivbildxD Me lööööv candy!!!


Kommentarer♥
Postat av: ebbaho

okej!:9

2009-08-26 @ 16:34:13
URL: http://ebbaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0