Gästbloggare; Sandra

Halloj! Nu är det dax för första gången på den här bloggen; GÄSTBLOGGARE! Ta det med en nypa salt och enjoy!!!;)

hejhej vad ska jag babbala på om nu?jo, idag var vi på stan(fast det har ju sanna redan skrivit. sen for jag he´m medans sannatittade in hos optikern och klippte håret,och fin blev hon,titta:

hon köpte ju fina treggins(jag med men iaf):

hihi hon står på väggen hahah,elr inte egentligen,men kan ju låtsas hihi

hihis visst är ja vacker? =)
flumflum...

vi smsade nyss med emme och hon håller på att dö :o okej kanske inte dö,men hon sa att hon tänkte bli massmördare,haha vet inte vf men,själv vill jag bli kakprovare,mums
haha skojja bara,visst är jag för rolig???

såg ni Usain Bolt igår??? :O:O:O:O:O
snabbsnabb

det är kul att lägga in bilder hihi.....

nu kommer jag inte på nå mer,hejsvejs i lingon skogen!!!!!!

Som sagt, ta det med en nypa salt...^^

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0