Inga bilder tyvärr:(

Det blev inga bilder idag tyvärr:((( Jag glömde kameran hemma, så.... det blir väl arkivbilder som vanligt då...
Har ju som sagt varit på MF idag, jag bakade nån tårta där med EmmsXD Det blev väl god måste jag säga...;)
Det har regnat ganska mycket idag men nu verkar det som att solen kommer fram:)
Har verkligen inte nåt mer att skriva om....

Längtar redan till nästa sommarlov!!!<3

Ni har väl inte glömt Gratis5?:O:O Helt gratis och om ni blir medlem här så får ni 25poäng extra när du registrerar er!:D

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0