Kul att cykla runt och inte veta var man kommer?=)

Ja, lite konstig rubrik kanske men...;) Fast det är typ det jag har ägnat mig åt halva dagen hahahxD Jag och Elsa for över halva stan (ungefär:)) och hade picknick:D Fast det var bara popcorn och Soda stream saft menx)
Sen har jag inte gjort så mkt annat idag, bara chillat och pratat med en kompis, gahahahahxD

ska ha tråkigt resten av kvällen synes sen skiiitungar♥
Inga bilder från dagen tyvärr:(


Kommentarer♥
Postat av: Elsa

Vi måste ju typ ha gjort det... till skolan från skolan 4 km till stan 4 km och där vi fika var det längre än till stan så typ 5, fram och tillbaka och svänga in till stan (ta omväg...) :D det blir ju typ 1,5 mil :D

2009-08-24 @ 19:45:28
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0