Ny header!=)

Hejsan allesammans!!!=)
Som ni kanske har sett har jag en ny header!=) Jag hade problem med den för den lagga asmkt, men tillsut gick det!
Jag gör mina headrar på www.fotoflexer.com det är en bra sida!=)

Saker jag ska göra idag:

1. Städa rummet-.- Haaaaaatar det!!!
2. Fara till Sandra=)
3. ?????

Jao, det är planeringen för idag^^
Ska kanske dra igång med städningen så man får det gjort:)

Justdet!! Innan jag glömmer... är det nån som vet hur man gör med GIMP???:O:O Har probleeeeeeem med det-.-

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0