090330; skor!!!=)

Jag har bara så ONT i huvudet...:(

Joo, så är det, jag har ASont i huvudet det är typ för att vi ställde om klockan i helgen...-.- Det blir ju ungefär som att sova en timme mindre om nätterna, fast man vänjer sig ju med tiden=) Jag har inte lagt ut Dagens outfit på länge men sanningen är den att jag inte har orkat...
---
Jag är bara så kär i skor med kilklack!!! Men det kan jag ju inte ha men man kan ju få ha drömmar=) Dehär skorna tkr jag är liiite... läskiga???

Jag skulle inte våga gå runt i sånna här skor! Tänk om man ramlar;)
Men jag är däremot helt KÄÄÄR i domhär:

och dom här:

Jag gillar som sagt kilklack.. och öppen tå!=) Tänk det till fina målade naglar... |-) Ah, så snyggt:) Enligt mig iaf;)
Har inget mer att skriva...-.-
Kramar
/Saniiz


Kommentarer♥
Postat av: Anonym

eeeeh? lite fjortisblogg????

2009-03-31 @ 20:41:58

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0