Make up artist?

Hejhej!
Jag har funderat mkt på vad man ska bli när man är vuxen. Ett tag när jag var liten ville jag bli svenska lärare(:S) Ett tag ville jag bli massör, ett tag ville jag bli sjuksköterska och ett tag sjukgymnast. Nu har jag kommit till stadiet där jag vill bli, ja, jag vet egentligen inte, men kanske... make-up artist? Lr hårstylist? Det är skillnad på hårstylist och frisör. En frisör klipper, permanentar m.m medans en hårstylist är expert på håruppsättningar och sånt. Det är viktigt tex på modeller när de tar bilder så vill man ha olika håruppsättningar och så, utan att modellens grundhår ändras! (Självklart så kan ju frisörer göra håruppsättningar oxå!) Det verkar ganska kul ändå tkr ni inte? Men vem vet, jag kanske blir en enastående advokat i framtiden? Ingen vet...=)
---
Jag lyssnar just nu på en ljudbok; I de lugnaste vatten. Den är jättebra, handlar om en kille som blivit mördad blablabla... osv. Men den är iaf bra! Jag lyssnar på ljudbok för att jag är för lat för att läsa vanliga böcker, skojja!!!xD
Hahahh jag är så rolig :') Lägger in ett inlägg till inom kort (Gahahah jag lät som en vuxen hahahha xD)
Kramar
/Saniiz


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0