Idag...

...har jag haft skola preciiiiiis som vanligt:/ Tisdag är verkligen den TRÅÅÅÅKIGASTE dagen på hela veckan, men inorrn är det onsdag och då är det slööööjd:D Det är faktiskt kul, lr syslöjd är då det och trä är väl sådär men det är kanske för att jag är bättre på syxD heheh... Jag har ALDRIG nåt att skriva om, men i slutändan kmr jag alltid på nåt iaf;) Japp, sån är jag=) Jag hade tänkt göra en ny header, vad säger ni?:O Jag har ju bara skitprogramet Paint, skulle vilja ha PS men även om jag skulle ha det så vet jag inte hur man gör med den...;) Men aja, man tager vad man haverxD
Nu kmr jag inte på nåt mer att skriva...:/
Kramar
/Saniiz=)

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

det finns en blogg som heter bajskorv.blogg.se haha! <3

2009-04-01 @ 18:07:10
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0