kl. 17.17

Heeeeej=)
Nu har F precis farit :( Det var synd, för det var jättekul, jag sminkade henne och gjorde bort mig en heldel oxå xD
Lite bilder (Vi var typ jätteuppspeedade, så bilderna blev väl därefterxD)
Hahahah F tänker... göra nått med suddet?:P
F håller upp mitt hår så det ser HELGALET ut xD Hahahah ÄLSKAR DIG<3
Är det så där jag ser ut?! Hjälp!=) (Jag ser ju sur ut!;))
Heheh, jag är typ HELGALENxD
Åhhh, jag älskar den här bilden!<3
---
Hahahah jag har bara haft bloggen ett kort tag och har skrivit 4 inlägg (lr nåt sånt:)) men det är väl bra?
Kramar
/Saniiz

Kommentarer♥
Postat av: F

hej hej lite kul vi hadde puss puss

2009-03-20 @ 18:41:50

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0