Promenad=Boring?

Hej! Jag har egentilgen inget att skriva om, men så kom jag på att jag hade GÅTT till Ica här på förmiddagen.
Ni som tkr att promenad är inget för dig, PROVA iaf! Jag trodde inte heller det men om man verkligen är tung i huvudet så kan det vara bra med en liten runda! Fast jag tkr bara att det är bra om man typ lyssnar på musik medans, men det fungar verkligen! Man tänker då mkt klarare iaf;) Och jag är ju inte alls ute och går varje dag, nejnej! Det är min mamma som gör det!xD Mengån gång i månaden sådär så är jag ute på fritiden och går (Alltså typ... aldrig!xD) Sen cyklar/går jag till skolan varje morgon men det är det ju många som gör:)
Men det lönar sig tro mig! Så om ni är trötta i huvudet nån gång, så KAN ni ju gå ut, ni behöver kanske inte just GÅ men gå ut och ta några djupa andetag så ska ni se vad det gör!
Hahahah, jag vet att det kanske inte är sånt som man brukar göra men iaf!xD
---
Så, var det nån som såg Robinson igår då? Det gjorde iaf jag. Jag tkr inte att det var så superbra, men det är ju bara min åsikt=)

Kramar
/Saniiz

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

Jag var oxå ute och gick idaG!

2009-03-22 @ 15:16:48
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0