Bilder senare...

Hejsan hoppsan!")
Nu är jag med Elsa och idag är det måndag=) Hehehe, lite onödigt att skriva det kanske, men det är ju faktiskt måndag;) Hade hoppats på en Dagens Outfit, men jag hade så fula kläder idagxD Hahaha, jag skojade bara=) Jag är typ på bra humör idag, jag är liiite småtrött |-)

Idag blev vi intervjuade av dagstidningen på NO:n. Det var för att vi har jobbat om miljö, och då ville tidningen skriva om det. Fast... jag och Elsa var typ liiite slamsiga. När de kom och ville intervjua oss så stod vi och KÄMPADE i tumbrottningxD Vi är inte som alla andra?:) Ehh.. 
När jag kommer hem så kommer det MYCKET bilder!!! Jag menar det! Det kommer från tävlingen och så från igår=) Då var jag med Sandra och Emme xD Bilderna får tala för sig själva=) Jag är S-P-R-A-L-L-I-G!!!!!!!!
Just det! det har regnat idag/regnar och då var jag och hoppade studsmatta på Elsas gård. Det var ganska kallt, så jag hoppade typ bara... mindre än en minut???=) Elsa filmade medans, KUUUUL! Sen har jag "tolkat" Phantom of the opera på MITT sätt") Hehehe, ni får inte höra det men en liten ledtråd; Det var INTE vackert vill jag lovaxD Jag slamsade..(överraskning??=)) Nää, nu måste jag låta Elsa få skriva, jag ser hur det kliar i fingrarna på henneB-)
Kramar

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0