Bilder då...;)

    
   
Jaa, sista bilden fick vara stor, bara för att jag tkr om den så mycket!=)
Det finns fler bilder med den bakgrunden om ni fattar, fast jag orkar inte lägga ut dem nu... laaaaat, jag vet;)

Stan idag då, se om jag hittar nåt jag vill köpa, fast det gör jag nästan aldrig så...x)
Hittade faktiskt ett par snygga treggings(Stavning nån?) på Gina förra veckan tror jag det var, men de var så trånga längst ned så jag köpte dem inte:( Aja, jag överlevde=)
Ska kanske göra en ny header, kanske kanskexD



Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0