Hehee....

Hallåj!;) Jag har typ inte skrivit på en vecka, men min dator har inte varit igång och dessutom har jag haft händerna fulla. Så det blev en liten bloggpaus;) Sitter och skriver på min nya laptop, den kommer från eMachines(Vet inte hur det stavas) och den är svart:) Jättefin!!!!!:) Har precis varit iväg och spelat fotboll, förlorade med 8-2 tror jag det var.... Det var väl helt enkelt inte vår dag idag. Men det kommerxD I helgen har det varit ca 30 grader ute, skitvarmt var det! Fast jag var inne typ hela helgen för jag hade tkd läger....igen. Det är gradering på torsdag tror jag, hoppas det går bra!:)
I fredags var jag på stan med Elsa och då fyndade jag lite; En svart t-shirt med tryck 20:- en svart keps 19:- ett halsband plus örhängen för 19 :- Jag har inte hål i öronen så jag sålde örhängena till Elsa för 10 kr;)
Nu orkar jag inte skriva mer.....(Det laggar lite, det har blivit kurrsiv text, men det går väl att läsa ändå hoppas jag;))

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

Det har inte alls blivit kurisiv text :)

2009-06-03 @ 13:52:19
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0