090510

hejhej! Idag är det en ny dag och bättre väder också=) Blå himmel, men inte så jättevarmt. Tänkte gå ut och hoppa lite innan lunch, sen är det väl raka vägen till taekkwondon. Graderingen närmar sig så det gäller att träna stenhårt nu... Jag måste få lite mer armmuskler kanske? Haha!xD Tänkte kanske vara med någon efter taekwondon, vem det blir och om det blir får tiden utvisa;) Har suttit och häckat framför tv:n sen klockan 07.10 så nu blir det ingen mer tv förrän ikväll... Frågan är om jag kan hålla det;) Bara jag har något annan att göra som att hoppa studsmatta så ska det nog lösa sig. Jag tänkte även ta tid idag hur länge jag hoppar. Även om jag inte vet vad det skulle vara bra för...x)
Nu ska jag gå och göra mig klar, ses sen alla underbara läsare!=)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0