Dagens bilder:)

Jag tycker personligen att den här bilden är ganska cool!=)
Låt mig få förklara bilden. När vi var på badhuset så var det någon som hade satt ett klistermärke på bänken och sen var det typ nån som hade målat bänken....xD Haha, jag tyckte det var kul:)
  Jag lockade håret hos Fanny:)

Mamma vill att jag ska fara och jogga med henne men jag orkar inte...-.- har redan motionerat idagxD Dessutom är jag inte på jogginghumör.
Nu ska jag göra något annat som jag inte har kommit på vad det är änxD


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0