Efter regn kommer solsken

Hej! Paus i Robinsson så jag tänkte att jag kunde skriva ett inlägg;) Ute spöregnar det, men som rubriken säger; Efter regn kommer solsken!") Hoppas då på det...=)
Imorgon är det då träning (Träning varje dag frågetecken?) så då är det väl det jag sysslar med hela dagen. Eller, om jag har tur och det är fint väder finns ju studsmattan;) Haha, jag hade tänkt lära mig framåtvolt innan sommarlovet är slut. Jag tillbringar ju mina sommrar i stugan och där finns det ingen dator. Har funderat på att köpa en laptop... en rosa minilaptop då...xD Haha hur det blir med det får vi se. Nu börjar Robinsson om!(Fast vad ger det att flytta på ändan när jag har suttit här  några minuter och popcornen är slut?;)) Äh, jag skriver lite till=) För er!
Tillbaka till laptop... Ja, om jag skulle köpa en skulle det helst bli en sånhär:
 Jag tycker den är jättesnygg (Diggar rosa;))!
Jag vet inte riktigt vad den kostar att köpa, men det kan man ju ta reda på;)
Nu ska jag gå och dricka lite vatten..(Är TÖRSTIG!!!)
/Sanna

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0