.........ehh.

Hahaha jag hade ingen rubrikxD! Jag kom just hem från kalaset, som vanligt var det goda kakor och de hade en kladdkaka med marshmallows på^^ mums...! Jag har ju varit på träningsläger heeeela dagen så jag har inte kunnat uppdatera bloggen så mycket idag. Hur som helst så var det sparring sista passet(Ni kanske inte vet vad det är men jag kan säga att det är ungefär som att köra en taekwondotävling) och när det var ca 15 minuter kvar så fick jag ju såklart en hård spark på den armen som är stukad!!! Åhhh, så jobbigt! Menmen... det är ju bara otur ingen mening att skada andra här inte;). Alla på klubben är så snälla så=) Iallafall så har jag ganska ont nu, men det går väl över snart. Eller?
Jag överväger fortfarande att träna fotboll imorgon, det kanske blir svårt att spela fotboll. Det får vi se imorgon:)
Maten idag; Rester:/

Kommentarer♥
Postat av: Zarah

Hejsan, kolla gärna in min blogg är hårmodell! :) Lämna gärna en kommentar är du snäll, hoppas du får en fin dag :)

2009-05-24 @ 19:19:27
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0