Flåt!!!

Hej och förlåt för superdålig uppdatering senaste dagarna!!!! Har haft jättemycket att göra helt enkelt... I måndags så var jag med Sandra, Emme, Fanny och Elsa. Vi hade vattenkrig och det var jättekul!!!! Vi blev ju såklart blötaxD
Igår var jag med Emme och Sandra ett tag, men sen skulle vi städa lite på Ä, så vi skulle få in pengar till ´fotbollen.
Det gick bra, och vi fick in 3000kr för det! Imorgon har vi klassfest vi V och då är det tänkt att vi också ska ha vattenkrig!^^ Det är jättekul med vattenkrig! Det var länge sedan jag la in bilder men....
En sak till föressten! Foki har kommenterat på min blogg!!!! Detta tycker jag är ascoolt! Jaja, hon är ju inne på massor med bloggar, men ändå!^^ Tack för det! Jag vet att hon har kommenterat på Sandras blogg också, kolla det!;)
Jag vet in om jag ska spela fotboll idag, det här med armen och så... Det får vi se.

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0