Hann!

Jag hann skriva ett inlägg innan jag for. Hehe, jag är supersnabb på morgonen;) Jag kan ju passa på occh berätta lite om igår:
Ja, först kom ju då Emme m. familj. Jag fick en liten present, en söt godispåse. Jag åt ingenting ur den förutom de två tuggummin som var däri=) Sen så åt vi(Grillat<mums>) och efter det blev det väl efterrätt. Sara hade gjort SUPERGODA chokladmosse....saker?xD först så var det vit choklad och under den var det ett lager brun choklad. När jag och emme hade ätit klart var det ungefär 20 min kvar innan vi skulle träffa Sandra på Majbrasan, så då cyklade vi iväg. Väl nere på Majbrasan träffade vi Elsa, Cissi, Elin och MÅNGA fler=D Emme tröttnade tillslut så då for vi till Sandra och hoppade studmatta och dansade som galningarxD Hahaha, kul var det;)
Kramar

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0