Hehe...

Hallå!=) Hehe, jag hann skriva nu på morgonenxD Sa ju att jag skulle skriva när jag hade tid över och nu hade jag det! Bra eller hur? Haha, nu när jag skrev att jag kanske inte skulle kunna skriva lika mycket, så kanske det motiverade mig att skriva ÄNNU mer än förut!x) Ska säkert vara med någon idag... Som alla fredagar.
Hehe, jag sitter här och sjunger som värsta nörden...xD Om jag är bra? Nja, inte bra men inte jättedålig heller om jag får säga det själv. Många som sjunger ungefär som jagxD Elsa!!! Inse faktum!!! Du ÄGER PÅ ATT SJUNGA!!!! Det är bara att inse!:) Åsså ett litet meddelande till Elsa;) Alla som tycker att hon äger på att sjunga räcker upp en hand(Alla som har hört henne alltså, ni andra kan ju inte veta...;) Ojj! Skolan nuuuuuu!!!!!:/
/S


Kommentarer♥
Postat av: Elsa!

Du Sanna du e inte dålig heller!

DU ÄGER PÅ ATT SJUNGA! =)=)

tom. min mamma och pappa tycker det! =)=)

<3<3<3

2009-05-16 @ 11:06:17
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0