Hinner inte....

Jag hinner inte skriva så mycket idag, kanske bara det här inlägget, för jag är borta hela dagen. Jag har Taekwondoläger hela dagen (till typ 18.00) så det blir inte ,ycket till att skriva inte. Vad har jag gjort idag än så länge? Ja, jag har väl legat och slöat framför tv:n som vanligt en lördagsmorgon;) Jag har fortfarande kvar lockarna i håret från igår;) Ähh, de är ju fina så det är ju nema-problemas;) Har lite mer ont idag, men what ever. Bara jag inte har ont vid skolavslutningenxD Haha, nää det kommer jag INTE att ha, det kan jag nästan lova...
Jag kommer få en pokal idag, säger inte varför, men jag lägger in en bild på den sen(Kanske om jag hinner).


Kommentarer♥
Postat av: Elsa!

Varför ska du få en pokal??

Du kan vell säga det till mig... Bästisar emellan <3

2009-05-23 @ 10:29:43
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0